0,00 €

Ρύθμιση

§ 1 Ορισμοί .1 Κανόνες και Κανονισμοί - οι παρόντες Κανόνες και Κανονισμοί, που καθορίζουν τις αρχές για τη σύναψη συμφωνιών πωλήσεων εξ αποστάσεως μέσω του Διαδικτυακού Καταστήματος, τις αρχές για την εκτέλεση των συμφωνιών αυτών, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μερών της συμφωνίας πωλήσεων εξ αποστάσεως και τις αρχές για τη διαδικασία υποβολής καταγγελιών. Όσον αφορά τις υπηρεσίες που παρέχονται ηλεκτρονικά, οι κανόνες και οι κανονισμοί είναι αντίστοιχα οι κανόνες και οι κανονισμοί που αναφέρονται στο άρθρο 8 του νόμου περί ηλεκτρονικών υπηρεσιών. .2 Πελάτης - φυσικό πρόσωπο με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα, νομικό πρόσωπο ή οργανωτική μονάδα χωρίς νομική προσωπικότητα, στην οποία ο νόμος παρέχει δικαιοπρακτική ικανότητα, το οποίο συνάπτει σύμβαση πωλήσεων από απόσταση με τον Πωλητή. .3 Καταναλωτής - φυσικό πρόσωπο που προβαίνει σε νόμιμη συναλλαγή με τον έμπορο η οποία δεν συνδέεται άμεσα με την οικονομική ή επαγγελματική του δραστηριότητα. .4 Ατοµικός επιχειρηµατίας - φυσικό πρόσωπο που συνάπτει Σύµβαση Πωλήσεων εξ αποστάσεως που συνδέεται άµεσα µε την επιχειρηµατική του δραστηριότητα, όταν το περιεχόµενο της εν λόγω σύµβασης δείχνει ότι δεν έχει επαγγελµατικό χαρακτήρα για το πρόσωπο αυτό, που απορρέει ιδίως από το αντικείµενο της επιχειρηµατικής του δραστηριότητας, η οποία καθίσταται διαθέσιµη βάσει των διατάξεων του Κεντρικού Μητρώου και των πληροφοριών για την επιχειρηµατική δραστηριότητα. .5 Επιχειρηματίας: Φυσικό πρόσωπο, νομικό πρόσωπο ή οργανωτική μονάδα που δεν είναι νομικό πρόσωπο και του έχει χορηγηθεί από το νόμο δικαιοπρακτική ικανότητα, το οποίο ασκεί επιχειρηματική ή επαγγελματική δραστηριότητα για λογαριασμό του. .6 Πωλητής: voltnation sp. z o.o., τηλ. +48612001170, info@voltnation.gr, NIP 7792541062, REGON 522432824. .7 Διεύθυνση καταστατικής έδρας του πωλητή: Starołęcka 18, .8 60-105 Poznań, .9 Ηλεκτρονικό κατάστημα - υπηρεσία διαδικτύου που λειτουργεί από τον Πωλητή, διαθέσιμη στις ακόλουθες ηλεκτρονικές διευθύνσεις: https://voltnation.gr, μέσω της οποίας ο Πελάτης μπορεί να λαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τα Αγαθά και τη διαθεσιμότητά τους και να αγοράζει τα Αγαθά ή να παραγγέλνει υπηρεσίες.

  1. Σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως - σύμβαση για την πώληση αγαθών/ σύμβαση για την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών ή ψηφιακού περιεχομένου (κατά περίπτωση), η οποία συνάπτεται μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος. .2 Αγαθά - κινητό αντικείμενο που μπορεί να αγοράσει ο Καταναλωτής από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα. .3 Ψηφιακή υπηρεσία - μια υπηρεσία που επιτρέπει στον Καταναλωτή να: .1 να παράγει, να επεξεργάζεται, να αποθηκεύει ή να έχει πρόσβαση σε δεδομένα σε ψηφιακή μορφή- .2 να μοιράζεται δεδομένα σε ψηφιακή μορφή που έχουν διαβιβαστεί ή παραχθεί από τον Καταναλωτή ή άλλους χρήστες της εν λόγω υπηρεσίας- .3 άλλες μορφές αλληλεπίδρασης μέσω δεδομένων. .4 Ψηφιακό περιεχόµενο - δεδοµένα που παράγονται και παραδίδονται σε ψηφιακή µορφή. .5 Πολιτική απορρήτου και cookies του ηλεκτρονικού καταστήματος - έγγραφο που καθορίζει λεπτομερείς κανόνες για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων και τη χρήση των cookies. Η πολιτική απορρήτου και cookies αποτελεί το Παράρτημα 3 των Όρων και Προϋποθέσεων και είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση https://voltnation.gr/pl/privacy-and-cookie-notice. .6 Διαρκές μέσο - σημαίνει υλικό ή εργαλείο που επιτρέπει στον Πελάτη ή στον Πωλητή να αποθηκεύει πληροφορίες που απευθύνονται προσωπικά στον Πελάτη κατά τρόπο που να επιτρέπει τη μελλοντική πρόσβαση στις πληροφορίες για χρονικό διάστημα επαρκές για τους σκοπούς που εξυπηρετούν οι πληροφορίες και που επιτρέπει την αναδημιουργία των αποθηκευμένων πληροφοριών σε αμετάβλητη μορφή, ιδίως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. .7 Ηλεκτρονικό έντυπο παραγγελίας - η ηλεκτρονική διαδικασία παραγγελίας που διαθέτει ο Πωλητής στον Αγοραστή. .8 Ηλεκτρονικό έντυπο επιστροφής - η ηλεκτρονική διαδικασία επιστροφής που διατίθεται από τον Πωλητή στον Αγοραστή- διατίθεται στη διεύθυνση https://voltnation.gr/returns-open.php. .9 Ηλεκτρονικό έντυπο καταγγελίας - η ηλεκτρονική διαδικασία καταγγελίας που διατίθεται από τον Πωλητή στον Αγοραστή- διατίθεται στη διεύθυνση https://voltnation.gr/rma-open.php. .10 Αποστολή παραγγελίας - επιβεβαίωση παραγγελίας με το πάτημα του κουμπιού "Παραγγελία και πληρωμή" από τον Πελάτη, η οποία θεωρείται ως υποβολή από τον Πελάτη δεσμευτικής δήλωσης πρόθεσης σύναψης σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως με τον Πωλητή. .11 Λογαριασμός - σύνολο δεδομένων που είναι αποθηκευμένα στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα και στο σύστημα πληροφορικής του Πωλητή και αφορούν συγκεκριμένο Πελάτη και τις παραγγελίες που έχει δώσει και τις Συμφωνίες Πωλήσεων εξ αποστάσεως που έχει συνάψει, με τη χρήση των οποίων ο Πελάτης μπορεί να δίνει παραγγελίες, καθώς και να τις ακυρώνει ή να τις επεξεργάζεται εγκαίρως και να συνάπτει Συμφωνίες Πωλήσεων εξ αποστάσεως. .12 Γνώμη επεξεργασίας παραγγελιών ή γνώμη για μεμονωμένα αγαθά - υποκειμενικές δηλώσεις και βαθμολογίες που απονέμονται με τη μορφή αστεριών από το 1 έως το 5. .13 Παραγγελία συνδρομής - παραγγελία που δημιουργείται αυτόματα από τη συνδρομή. .14 Συνδρομή - μια ηλεκτρονική υπηρεσία που επιτρέπει την αυτόματη δημιουργία Συνδρομητικών Παραγγελιών για συγκεκριμένα Αγαθά, σύμφωνα με την επανάληψη που επιλέγει ο Πελάτης, χωρίς την ανάγκη υποβολής ξεχωριστών παραγγελιών μέχρι την ολοκλήρωση της Συνδρομής. .15 Επαναλαμβανόμενες πληρωμές - είναι πληρωμές που διεκπεραιώνονται από την υπηρεσία πληρωμών IdoPay που παρέχει ο Διαχειριστής και εκτελούνται αυτόματα, σε συγκεκριμένους κύκλους, και χρησιμοποιούνται για την πληρωμή των Παραγγελιών Συνδρομής βάσει της συγκατάθεσης που έχει δώσει ο Αγοραστής κατά την έναρξη της Συνδρομής (πάγια εντολή του κατόχου της κάρτας). .16 Διαχειριστής - IdoPayments sp. z o.o. με έδρα τη Λεωφόρο Piastów 30, 71-064 Szczecin, εγγεγραμμένη στο Μητρώο Επιχειρηματιών που τηρείται από το Περιφερειακό Δικαστήριο Szczecin-Centrum στο Szczecin, XIII Εμπορικό Τμήμα του Εθνικού Μητρώου Δικαστηρίων με αριθμό 0000859711, NIP: 8522666251, REGON: 387039893, με μετοχικό κεφάλαιο: 800.000,00. Διεύθυνση παράδοσης: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, που αναφέρεται επίσης ως: "IdoPayments", η οποία είναι εθνικό ίδρυμα πληρωμών κατά την έννοια του άρθρου 2 παράγραφος 16 του νόμου της 19ης Αυγούστου 2011 σχετικά με τις υπηρεσίες πληρωμών (Εφημερίδα της Κυβερνήσεως του 2020, σημείο 794, όπως τροποποιήθηκε)[εφεξής: "PSA"]. .17 Κάρτα - κάρτα πληρωμών που εκδίδεται στο πλαίσιο των συστημάτων Visa ή International ή Mastercard International, η οποία επιτρέπεται από τους κανονισμούς των εν λόγω συστημάτων να εκτελεί συναλλαγές χωρίς φυσική παρουσία.
    *** Translated with www.DeepL.com/Translator (free version) ***

§ 2. Postanowienia ogólne§ 2 Γενικές διατάξεις

  1. Είδη και πεδίο εφαρμογής των υπηρεσιών που παρέχονται ηλεκτρονικά: .1 σύναψη συμφωνιών πώλησης μέσω διαδικτύου - όσον αφορά τα αγαθά που πωλούνται στο διαδικτυακό κατάστημα, .2 κανόνες για την εγγραφή και τη χρήση λογαριασμού στο διαδικτυακό κατάστημα, .3 προσθήκη απόψεων, σχολίων και αξιολογήσεων - ο Πελάτης μπορεί να προσθέσει γνώμη ή σχόλιο στην παραγγελία του, .4 αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων με τα οποία ο Πωλητής επιβεβαιώνει την παραλαβή μιας παραγγελίας, την πιθανή παραλαβή πληρωμής, την αποδοχή μιας παραγγελίας για επεξεργασία. .2 Η χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος είναι δυνατή υπό την προϋπόθεση ότι το σύστημα υπολογιστή που χρησιμοποιεί ο Πελάτης πληροί τις ακόλουθες ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις: .1 προγράμματα περιήγησης στο διαδίκτυο στην τρέχουσα έκδοση π.χ: Firefox Chrome Microsoft Edge .2 οποιοδήποτε πρόγραμμα για την προβολή αρχείων σε μορφή PDF. .3 Το περιεχόμενο που τοποθετείται στους δικτυακούς τόπους του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων των περιγραφών των Αγαθών και των τιμών, αποτελεί πρόσκληση για τη σύναψη σύμβασης κατά την έννοια του άρθρου 71 του Αστικού Κώδικα. .4 Ο Πωλητής καθιστά τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις μαζί με τα Παραρτήματα διαθέσιμους μέσω συνδέσμου στην αρχική σελίδα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη σύναψη σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως. Ο αγοραστής μπορεί να τους κατεβάσει και να τους εκτυπώσει. .5 Προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια της διαβίβασης μηνυμάτων και δεδομένων σε σχέση με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, το Ηλεκτρονικό Κατάστημα λαμβάνει τεχνικά και οργανωτικά μέτρα ανάλογα με το βαθμό ασφάλειας των παρεχόμενων υπηρεσιών, ιδίως μέτρα για να αποτρέψει την απόκτηση και την τροποποίηση προσωπικών δεδομένων που διαβιβάζονται μέσω του Διαδικτύου από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα.

§ 3 Προμήθειες

  1. Η τοποθέτηση παραγγελίας στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να γίνει μέσω ενός Λογαριασμού ή επιλέγοντας την επιλογή αγοράς χωρίς εγγραφή, οπότε δημιουργείται ένας εσωτερικός λογαριασμός, βάσει του οποίου ο Πελάτης μπορεί να δημιουργήσει έναν Λογαριασμό. Ο εσωτερικός λογαριασμός διατηρείται μέχρι τη διαγραφή των δεδομένων από το σύστημα ή τη δέσμευση του Λογαριασμού. .2 Η αγορά πραγματοποιείται με τη συμπλήρωση ενός ηλεκτρονικού εντύπου παραγγελίας που διατίθεται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η επιλογή των παραγγελθέντων αγαθών γίνεται με την προσθήκη τους στο καλάθι. Το Ηλεκτρονικό Έντυπο Παραγγελίας καθορίζει, μεταξύ άλλων, ποια Αγαθά, σε ποια τιμή και σε ποιες ποσότητες επιθυμεί να παραγγείλει ο Πελάτης στην τοποθεσία που υποδεικνύει ο Πελάτης. Ο Πελάτης προβαίνει στις κατάλληλες τεχνικές ενέργειες βάσει των μηνυμάτων που εμφανίζονται. .3 Αφού ο Πελάτης εισάγει όλα τα απαραίτητα στοιχεία, εμφανίζεται μια περίληψη της παραγγελίας που έκανε. Η περίληψη της παραγγελίας θα περιέχει πληροφορίες σχετικά με: τα στοιχεία ταυτοποίησης του Πωλητή, το αντικείμενο της παραγγελίας, τη μοναδιαία και τη συνολική τιμή των παραγγελθέντων αγαθών, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης και άλλων εξόδων, εάν υπάρχουν, τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής, τον επιλεγμένο τρόπο παράδοσης, τον χρόνο παράδοσης και το κόστος. .4 Εάν το αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου ή ψηφιακών υπηρεσιών που δεν είναι αποθηκευμένες σε υλικό μέσο ή υπηρεσιών που παρέχονται ηλεκτρονικά ή εξ αποστάσεως - ο Καταναλωτής στο πρόσθετο πλαίσιο ελέγχου που απαιτείται για την πραγματοποίηση της παραγγελίας και βρίσκεται στο έντυπο ηλεκτρονικής παραγγελίας δίνει την ακόλουθη συγκατάθεση: "Συναινώ στην παράδοση ψηφιακού περιεχομένου που δεν είναι αποθηκευμένο σε υλικό μέσο ή στην έναρξη της υπηρεσίας πριν από την παρέλευση 14 ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης και αναγνωρίζω την απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης". Ο πωλητής θα επιβεβαιώσει την παραλαβή της προαναφερθείσας συγκατάθεσης με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. .5 Για να γίνει μια παραγγελία, είναι απαραίτητο να δοθούν στο Ηλεκτρονικό Έντυπο Παραγγελίας τα προσωπικά δεδομένα που επισημαίνονται ως υποχρεωτικά, να γίνει αποδοχή του περιεχομένου των Όρων και Προϋποθέσεων, να αποσταλεί η παραγγελία πατώντας το κουμπί "Παραγγελία και πληρωμή". .1 Η αποστολή ενός Ηλεκτρονικού Εντύπου Παραγγελίας από τον Πελάτη αποτελεί δεσμευτική δήλωση βούλησης για τη σύναψη μιας Συμφωνίας Πωλήσεων εξ αποστάσεως, σύμφωνα με το περιεχόμενο των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων. .2 Η Σύμβαση Πώλησης εξ Αποστάσεως θεωρείται ότι συνάπτεται τη στιγμή που ο Πωλητής αποδέχεται το Ηλεκτρονικό Έντυπο Παραγγελίας, η οποία επιβεβαιώνεται με την εμφάνιση στον Αγοραστή μηνύματος που επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας και παρέχει τον αριθμό παραγγελίας. .3 Μετά τη σύναψη μιας Σύμβασης Πωλήσεων εξ Αποστάσεως, ο Πελάτης λαμβάνει επιβεβαίωση της παραγγελίας που έχει τοποθετηθεί με τη μορφή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το οποίο περιλαμβάνει: επιβεβαίωση της αποδοχής της παραγγελίας και τελική επιβεβαίωση όλων των ουσιωδών στοιχείων της παραγγελίας και των γενικών όρων της συναφθείσας Σύμβασης Πωλήσεων εξ Αποστάσεως (Όροι και Προϋποθέσεις του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων των παραρτημάτων αριθ. 1 και 2), τα στοιχεία του Πωλητή, την ευθύνη του Πωλητή για την ποιότητα της εκτέλεσης, σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχει ο Πωλητής μετά την πώληση και σχετικά με τον τρόπο και τα αποτελέσματα της υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Οδηγίες σχετικά με τον τρόπο και τα αποτελέσματα της υπαναχώρησης από τη σύμβαση περιλαμβάνονται στο Προσάρτημα αριθ. 1. .4 Μέχρι ο Πωλητής να ξεκινήσει την επεξεργασία της παραγγελίας: .1 Ο Πελάτης μπορεί να αλλάξει την παραγγελία του χρησιμοποιώντας την τεχνική λύση που είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο του Ηλεκτρονικού Εντύπου Παραγγελίας και περνώντας ξανά από ολόκληρη τη διαδρομή της παραγγελίας. Η αλλαγή της παραγγελίας γίνεται με την τοποθέτηση νέας παραγγελίας που αντικαθιστά την προηγούμενη. Εναλλακτικά, η πληρωμή που πραγματοποίησε ο Πελάτης εξοφλείται έναντι της νέας παραγγελίας και, σε περίπτωση υπερπληρωμής, επιστρέφεται στον τραπεζικό λογαριασμό από τον οποίο έγινε η πληρωμή. .2 Ο Πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του επιλέγοντας την επιλογή "Ακύρωση παραγγελίας" που είναι διαθέσιμη στη σελίδα της ηλεκτρονικής φόρμας παραγγελίας. .5 Εάν ο Πελάτης ακυρώσει την παραγγελία, ο Πωλητής επιστρέφει την πληρωμή που έλαβε εντός 3 εργάσιμων ημερών. Η πληρωμή θα επιστραφεί με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Πελάτης. .6 Ο χρόνος διεκπεραίωσης της παραγγελίας είναι μεταξύ 1 και 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.

§ 4 Πληρωμή

  1. Το ηλεκτρονικό κατάστημα προσφέρει τη δυνατότητα πληρωμής με προπληρωμή, . Η δυνατότητα αναβολής πληρωμής είναι δυνατή σε περιπτώσεις που συμφωνούνται ξεχωριστά με τον πωλητή. Οι επί του παρόντος διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής με τη μορφή προπληρωμής στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι διαθέσιμοι στη διεύθυνση https://voltnation.gr/pl/payments.

§ 5 Παράδοση

  1. Στην ηλεκτρονική φόρμα παραγγελίας, ο Πελάτης επιλέγει τη μέθοδο παράδοσης σημειώνοντας την επιλογή που έχει κάνει. .2 Σε περίπτωση που τα αγαθά δεν παραληφθούν από τον Πελάτη, με αποτέλεσμα την επιστροφή των αγαθών στον Πωλητή - ο Πωλητής μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, αφού καλέσει τον Πελάτη σε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που του δόθηκε κατά τη διαδικασία αγοράς για την εκτέλεση της σύμβασης. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση γίνεται με δήλωση προς τον Πελάτη με τη μορφή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. .3 Στην περίπτωση που αναφέρεται στο σημείο 2, ο Πωλητής υποχρεούται να επιστρέψει αμέσως στον Πελάτη την πληρωμή που έλαβε για τα αγαθά που αγόρασε ο Πελάτης. .4 Οι επί του παρόντος διαθέσιμες μέθοδοι παράδοσης στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι διαθέσιμες στη διεύθυνση https://voltnation.gr/pl/delivery.

§6 Απόσυρση - ηλεκτρονικό έντυπο επιστροφής

  1. Ο καταναλωτής που έχει συνάψει σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως μπορεί να υπαναχωρήσει από αυτήν εντός 14 ημερών χωρίς να αιτιολογήσει την υπαναχώρησή του. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως - η σύμβαση θεωρείται ότι δεν έχει συναφθεί. .2 Ο Ατοµικός Επιχειρηµατίας δικαιούται επίσης να υπαναχωρήσει από τη σύµβαση βάσει των αρχών που καθορίζονται στις παραγράφους 6 και 7 του παρόντος Κανονισµού. Εφόσον στις παραγράφους 6 και 7 των παρόντων Όρων αναφέρεται ο Καταναλωτής, νοείται και ο Ατομικός Επιχειρηματίας. .3 Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση - ο Καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των αγαθών. .4 Η δήλωση του Καταναλωτή πρέπει να εκφράζει σαφώς τη βούλησή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, ιδίως ο Καταναλωτής μπορεί: .1 να χρησιμοποιήσει το ηλεκτρονικό έντυπο επιστροφής που είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα του Ηλεκτρονικού Καταστήματος: https://voltnation.gr/returns-open.php. .2 να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση χρησιμοποιώντας το έντυπο υπαναχώρησης που επισυνάπτεται ως Παράρτημα Νο 2 - αποστέλλοντάς το στη διεύθυνση της έδρας του Πωλητή. .3 Ο Πωλητής επιβεβαιώνει αμέσως σε σταθερό μέσο το γεγονός της παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης από τη σύμβαση που υποβάλλεται με τον τρόπο που ορίζεται στα σημεία 1 και 2. .5 Η αποστολή της δήλωσης πριν από τη λήξη της αρκεί για την τήρηση της προθεσμίας. .6 Η προθεσµία για την υπαναχώρηση από τη σύµβαση αρχίζει: .1 για σύµβαση κατά την εκτέλεση της οποίας ο Πωλητής παραδίδει τα αγαθά υποχρεούµενος να µεταβιβάσει την κυριότητά τους - από την παραλαβή των αγαθών από τον Καταναλωτή ή από τρίτο πρόσωπο που υποδεικνύει ο Καταναλωτής, εκτός του µεταφορέα, και στην περίπτωση σύµβασης η οποία: .1 περιλαμβάνει αριθμό ειδών που παραδίδονται χωριστά, σε παρτίδες ή σε μέρη - από την παραλαβή του τελευταίου είδους, παρτίδας ή μέρους- .2 συνίσταται στην τακτική παράδοση του είδους για καθορισμένο χρονικό διάστημα - από την παραλαβή του πρώτου είδους- .2 για άλλες συμβάσεις - από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης. .7 Το έντυπο της δήλωσης υπαναχώρησης (παράρτημα αριθ. 2 των παρόντων όρων και προϋποθέσεων) και οι πληροφορίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης (παράρτημα αριθ. 1 των παρόντων όρων και προϋποθέσεων) διαβιβάζονται ηλεκτρονικά. .8 Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση για την παροχή ψηφιακού περιεχομένου ή ψηφιακής υπηρεσίας, ο πωλητής μπορεί να εμποδίσει τον καταναλωτή από την περαιτέρω χρήση του ψηφιακού περιεχομένου ή της ψηφιακής υπηρεσίας, ιδίως εμποδίζοντας τον καταναλωτή να έχει πρόσβαση στο ψηφιακό περιεχόμενο ή την ψηφιακή υπηρεσία. .9 Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη Συμφωνία για την παροχή Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακής Υπηρεσίας, ο Καταναλωτής πρέπει να σταματήσει να χρησιμοποιεί το εν λόγω Ψηφιακό Περιεχόμενο ή την εν λόγω Ψηφιακή Υπηρεσία και να το διαθέτει σε τρίτους. .10 Το δικαίωµα υπαναχώρησης από τη σύµβαση πώλησης εξ αποστάσεως δεν εφαρµόζεται στις συµφωνίες που αναφέρονται στο άρθρο 38 του νόµου της 30.05.2014. (Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως 2019, τεύχος 134) για τα δικαιώματα των καταναλωτών, <span>m.</span>in. Συμβάσεις:
    1. .1 όταν ο Πωλητής έχει εκτελέσει υπηρεσία για την οποία ο καταναλωτής είναι υπόχρεος να καταβάλει το τίμημα, εάν ο Πωλητής έχει εκτελέσει την υπηρεσία πλήρως με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και ο καταναλωτής έχει ενημερωθεί πριν από την έναρξη της εκτέλεσης ότι, μετά την εκτέλεση της υπηρεσίας από τον Πωλητή, θα χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης και το έχει αναγνωρίσει. .2 στην οποία η τιμή ή η αμοιβή εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματοπιστωτικής αγοράς, τις οποίες ο έμπορος δεν μπορεί να ελέγξει και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης από τη σύμβαση- .3 της οποίας αντικείμενο της παροχής είναι μη προκατασκευασμένο αντικείμενο που παράγεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή που χρησιμεύει για την ικανοποίηση των ατομικών του αναγκών- .4 της οποίας αντικείμενο της παροχής είναι αντικείμενο που παρέχεται σε σφραγισμένη συσκευασία, η οποία δεν μπορεί να επιστραφεί μετά το άνοιγμα της συσκευασίας για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής, εάν η συσκευασία έχει ανοιχτεί μετά την παράδοση- ..5 το αντικείμενο της οποίας είναι ηχητικές ή οπτικές εγγραφές ή προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών που παρέχονται σε σφραγισμένη συσκευασία, εάν η συσκευασία έχει ανοιχθεί μετά την παράδοση- .6 η παροχή ψηφιακού περιεχομένου που δεν παρέχεται σε υλικό μέσο για το οποίο ο Καταναλωτής υποχρεούται να καταβάλει το τίμημα, εάν ο Πωλητής έχει αρχίσει την παροχή με τη ρητή και προηγούμενη συγκατάθεση του Καταναλωτή, ο οποίος έχει ενημερωθεί πριν από την έναρξη της παροχής ότι μετά την παροχή του Πωλητή ο Καταναλωτής θα χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση και το έχει αναγνωρίσει- ..7 το αντικείμενο της οποίας είναι ευπαθές είδος ή είδος με σύντομη διάρκεια ζωής και στην οποία το αντικείμενο της εκτέλεσης είναι είδος το οποίο, λόγω της φύσης του, συνδέεται αναπόσπαστα με άλλα είδη μετά την παράδοσή του- .8 η προμήθεια εφημερίδων, περιοδικών ή περιοδικών, εκτός από σύμβαση συνδρομής- .9 που συνάπτεται σε δημόσιο πλειστηριασμό- ..10 για την παροχή καταλύματος, εκτός από κατοικία, για τη μεταφορά εμπορευμάτων, την ενοικίαση αυτοκινήτων, την τροφοδοσία, τις υπηρεσίες που σχετίζονται με αναψυχή, ψυχαγωγία, αθλητικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις, εφόσον η σύμβαση καθορίζει την ημερομηνία ή την περίοδο παροχής της υπηρεσίας- .11 για την παροχή αλκοολούχων ποτών, η τιμή των οποίων έχει συμφωνηθεί κατά τη σύναψη της σύμβασης πώλησης, η παράδοση των οποίων μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μετά από 30 ημέρες και η αξία των οποίων εξαρτάται από τις διακυμάνσεις της αγοράς, επί των οποίων ο έμπορος δεν έχει κανέναν έλεγχο,

§ 7 Επιπτώσεις της απόσυρσης

  1. Ο Πωλητής επιστρέφει στον Καταναλωτή, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης ενός προϊόντος, όλες τις πληρωμές που πραγματοποίησε ο Καταναλωτής, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης, που αντιστοιχούν στη φθηνότερη μέθοδο παράδοσης που προσφέρει ο Πωλητής. .1 Η πληρωμή επιστρέφεται με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Καταναλωτής. .2 Εάν ο Καταναλωτής, προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης - χρησιμοποιήσει το ηλεκτρονικό έντυπο επιστροφής - τα χρήματα θα επιστραφούν με την επιλεγμένη μέθοδο και στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει ο Καταναλωτής. .3 Εάν ο Πωλητής δεν έχει προσφερθεί να παραλάβει ο ίδιος τα αγαθά από τον Καταναλωτή, ο Πωλητής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή της πληρωμής που έλαβε από τον Καταναλωτή έως ότου παραλάβει πίσω τα αγαθά ή έως ότου ο Καταναλωτής προσκομίσει απόδειξη επιστροφής, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. .2 Ο Πωλητής μπορεί να προσφέρει στον Καταναλωτή να παραλάβει τα αγαθά από τον ίδιο τον Καταναλωτή. Ωστόσο, εάν ο Πωλητής δεν έχει κάνει τέτοια προσφορά - ο Καταναλωτής θα πρέπει να επιστρέψει το πράγμα στον Πωλητή (ή σε πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από τον Πωλητή να το παραλάβει) αμέσως, αλλά το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία υπαναχώρησε από τη σύμβαση. Για την τήρηση της προθεσμίας αρκεί η επιστροφή του αντικειμένου πριν από τη λήξη της. Τα αγαθά που επιστρέφει ο Καταναλωτής πρέπει να αποστέλλονται στη διεύθυνση της έδρας του Πωλητή. .3 Ο Καταναλωτής ευθύνεται για κάθε μείωση της αξίας των αγαθών που προκύπτει από τη χρήση τους πέραν της αναγκαίας για την εξακρίβωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. .4 Ο Καταναλωτής δεν µπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύµβαση εάν το ψηφιακό περιεχόµενο ή η ψηφιακή υπηρεσία παρέχεται ως αντάλλαγµα για την καταβολή τιµήµατος και η έλλειψη συµµόρφωσης του ψηφιακού περιεχοµένου ή της ψηφιακής υπηρεσίας µε τη σύµβαση είναι επουσιώδης. .5 Ο Πωλητής µπορεί να ζητήσει την επιστροφή του υλικού µέσου στο οποίο έχει παραδώσει το ψηφιακό περιεχόµενο εντός 14 ηµερών από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης του Καταναλωτή. Ο Καταναλωτής υποχρεούται να επιστρέψει το μέσο αμέσως και με έξοδα του Πωλητή. .6 Ο Πωλητής υποχρεούται να επιστρέψει το τίμημα μόνο στο βαθμό που αυτό αντιστοιχεί στο Ψηφιακό Περιεχόμενο ή την Ψηφιακή Υπηρεσία που δεν είναι σύμφωνο με τη σύμβαση και στο Ψηφιακό Περιεχόμενο ή την Ψηφιακή Υπηρεσία, η υποχρέωση παράδοσης των οποίων έχει εκπέσει λόγω της υπαναχώρησης από τη σύμβαση.

§ 8 Καταγγελία

  1. Μπορεί να υποβληθεί καταγγελία σχετικά με ελάττωμα των αγαθών ή μη συμμόρφωση των αγαθών με τη συναφθείσα Σύμβαση Απομακρυσμένης Πώλησης: .2 Στην αίτηση είναι απαραίτητο να προσδιορίζεται το ελάττωμα που, σύμφωνα με τον αγοραστή, έχουν τα αγαθά, οι αξιώσεις κατά του πωλητή και, εάν είναι δυνατόν, να τεκμηριώνεται το εν λόγω ελάττωμα και να προσκομίζεται η απόδειξη αγοράς των αγαθών στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο Πωλητής οφείλει να απαντήσει στην καταγγελία εντός 14 ημερών από την παραλαβή της. Εάν ο Πωλητής δεν απαντήσει εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας, θεωρείται ότι ο Πωλητής αναγνώρισε την καταγγελία. Ο Πωλητής αποστέλλει την απάντηση στην καταγγελία στον Αγοραστή εγγράφως ή σε σταθερό μέσο. .3 Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο Αγοραστής για την υποβολή καταγγελίας, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου παράδοσης των καταγγελλόμενων αγαθών στον Πωλητή, αναφέρονται σε διάφορα στάδια στο ηλεκτρονικό έντυπο καταγγελίας. .4 Εάν ο Πωλητής κρίνει ότι η καταγγελία είναι δικαιολογημένη: το κόστος αντικατάστασης, επισκευής, συμπεριλαμβανομένου του κόστους αποστολής που σχετίζεται με την καταγγελία των Αγαθών, βαρύνει τον Πωλητή. .5 Ο Πωλητής ευθύνεται έναντι του Καταναλωτή, καθώς και έναντι του Ατομικού Επιχειρηματία, για τη μη συμμόρφωση των αγαθών με τη Σύμβαση Πώλησης εξ Αποστάσεως σύμφωνα με τις αρχές που απορρέουν από τον νόμο της 30.05.2014 για τα δικαιώματα των καταναλωτών. .1 Ο Πωλητής ευθύνεται για τη μη συμμόρφωση των Αγαθών με τη Σύμβαση Πώλησης εξ Αποστάσεως που υφίσταται κατά τη στιγμή της παράδοσης και αποκαλύπτεται εντός δύο ετών από τη στιγμή αυτή, εκτός εάν η διάρκεια ζωής των Αγαθών, όπως καθορίζεται από τον Πωλητή, είναι μεγαλύτερη. .2 Ο Πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει τα αγαθά εντός 14 ημερών από την παραλαβή της καταγγελίας. Το κόστος επισκευής ή αντικατάστασης, συμπεριλαμβανομένων ιδίως των εξόδων αποστολής, μεταφοράς, εργασίας και υλικών, βαρύνει τον Πωλητή. .3 Ο Καταναλωτής υποχρεούται να θέσει τα αγαθά που πρόκειται να επισκευαστούν ή να αντικατασταθούν στη διάθεση του Πωλητή. Ο Πωλητής παραλαμβάνει τα αγαθά με δικά του έξοδα. .6 Ο Πωλητής υποχρεούται να παραδίδει αγαθά απαλλαγμένα από ελαττώματα και ευθύνεται έναντι του Επιχειρηματία για ελαττώματα των αγορασθέντων αγαθών σύμφωνα με τους όρους του Αστικού Κώδικα. .7 Η παράδοση του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας στον Καταναλωτή ή στον Ιδιώτη Επιχειρηματία πραγματοποιείται σύμφωνα με τις αρχές που απορρέουν από τον νόμο περί δικαιωμάτων του Καταναλωτή της 30.05.2014. .1 Το Ψηφιακό Περιεχόμενο θεωρείται ότι έχει παραδοθεί όταν το Ψηφιακό Περιεχόμενο ή το μέσο που επιτρέπει την πρόσβαση στο Ψηφιακό Περιεχόμενο ή τη λήψη του Ψηφιακού Περιεχομένου έχει τεθεί στη διάθεση του Καταναλωτή ή σε μια φυσική ή εικονική συσκευή που ο Καταναλωτής έχει επιλέξει ανεξάρτητα για το σκοπό αυτό, ή όταν ο Καταναλωτής ή η εν λόγω συσκευή, έχει αποκτήσει πρόσβαση σε αυτό. .2 Το ψηφιακό περιεχόµενο θεωρείται ότι έχει παραδοθεί όταν ο Καταναλωτής ή η φυσική ή εικονική συσκευή που ο Καταναλωτής έχει επιλέξει ανεξάρτητα για το σκοπό αυτό έχει αποκτήσει πρόσβαση σε αυτό. .3 Ο Πωλητής οφείλει να φέρει το Ψηφιακό Περιεχόμενο ή την Ψηφιακή Υπηρεσία σε συμμόρφωση με τη σύμβαση εντός 21 ημερών από τη στιγμή που ο Πωλητής θα ενημερωθεί από τον Καταναλωτή για τη μη συμμόρφωση με τη σύμβαση και χωρίς αδικαιολόγητη ταλαιπωρία του Καταναλωτή, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση τους και τον σκοπό για τον οποίο χρησιμοποιούνται. Το κόστος της συμμόρφωσης του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας με τη σύμβαση βαρύνει τον Πωλητή.

§ 9. Opinie

  1. Μια γνώμη σχετικά με τη διεκπεραίωση μιας παραγγελίας ή ενός προϊόντος μπορεί να υποβληθεί κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα κάνοντας κλικ στη διεπαφή δίπλα στο προϊόν ή κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο που παρέχεται στο ηλεκτρονικό μήνυμα. Η υποβολή γνώμης είναι προαιρετική και δωρεάν. Ο πελάτης μπορεί να υποβάλει μόνο μία αξιολόγηση ανά παραγγελία. .2 Στις αξιολογήσεις, ο πελάτης μπορεί να αποδώσει βαθμολογία αστεριών από το 1 έως το 5 και να προσθέσει ένα προφορικό σχόλιο που περιορίζεται σε 65535 χαρακτήρες. .3 Οι αξιολογήσεις αποθηκεύονται και προβάλλονται δημόσια στον ιστότοπο του ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς και στους ιστότοπους https://zaufaneopinie.idosell.com και https://trustedreviews.idosell.com. .4 Ο πωλητής επαληθεύει τις γνώμες χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήθηκε κατά τη διαδικασία αγοράς των εν λόγω αγαθών. Μια Γνώμη η οποία τοποθετείται από ένα πρόσωπο που χρησιμοποιεί τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήθηκε κατά τη διαδικασία αγοράς - επισημαίνεται στον ιστότοπο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος με το σχόλιο "γνώμη επιβεβαιωμένη από την αγορά". Οποιαδήποτε άλλη Γνώμη επισημαίνεται ως "γνώμη που δεν επιβεβαιώνεται με αγορά". .5 Ο Πωλητής μπορεί να δημοσιεύει Γνώμες για τα εν λόγω Αγαθά από άλλα Ηλεκτρονικά Καταστήματα του. .6 Ο Πωλητής δεν αλλάζει τις Γνώμες όσον αφορά το περιεχόμενό τους ή τα αστέρια που απονέμονται. .7 Ο αγοραστής είναι αποκλειστικά και ανεξάρτητα υπεύθυνος για τη γνώμη. Ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να διαγράψει μια διαδικτυακή Γνώμη σύμφωνα με το νόμο και τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις. .8 Απαγορεύεται η υποβολή πληροφοριών που είναι αναληθείς, παραπλανητικές, χυδαίες, επιθετικές, προσβλητικές ή προδήλως ανήθικες. Είναι επίσης απαράδεκτο να ανεβάζετε περιεχόμενο που είναι παράνομο, παραβιάζει τα δικαιώματα τρίτων ή συνιστά αθέμιτο ανταγωνισμό. .9 Ο Πελάτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να απέχει από την ανάρτηση περιεχομένου που περιέχει συνδέσμους προς εξωτερικούς δικτυακούς τόπους διαφημιστικού ή προωθητικού χαρακτήρα ή που περιέχει προσωπικά δεδομένα τρίτων. .10 Κατόπιν ρητού αιτήματος του Πελάτη, το περιεχόμενο της Αξιολόγησης μπορεί να αποκρύπτεται από άλλους χρήστες του Καταστήματος, αλλά η βαθμολογία αστέρων που έχει δοθεί θα περιλαμβάνεται στη συνολική βαθμολογία του Καταστήματος και των Αγαθών.

§ 10 Πνευματική ιδιοκτησία

  1. Ο Πελάτης δηλώνει ότι δεν δικαιούται κανένα δικαίωμα, συμπεριλαμβανομένων των πνευματικών ή συγγενικών δικαιωμάτων επί των αξιολογήσεων και των δηλώσεων που αναρτά, εκτός από το δικαίωμα χρήσης του Ηλεκτρονικού Καταστήματος με τον τρόπο που ορίζεται στους Όρους και Προϋποθέσεις. Ο Πελάτης δεν δικαιούται οποιαδήποτε καταγραφή, αναπαραγωγή, διάθεση, δημοσιοποίηση ή διανομή του περιεχομένου, εκτός εάν ένα τέτοιο δικαίωμα απορρέει από τις διατάξεις του νόμου ή τους Όρους και Προϋποθέσεις. .2 Ο Πελάτης δεν επιτρέπεται να παρεμβαίνει με οποιονδήποτε τρόπο στο περιεχόμενο, ιδίως δεν επιτρέπεται να παρεμβαίνει στο περιεχόμενο, τη δομή, τη μορφή, τα γραφικά, το μηχανισμό λειτουργίας ή άλλα στοιχεία του Διαδικτυακού Καταστήματος. .3 Ο Πελάτης, με την τοποθέτηση Γνώμης στο Διαδικτυακό Κατάστημα, η οποία αποτελεί έργο κατά την έννοια του νόμου της 4.2.1994 περί πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικών δικαιωμάτων - παραχωρεί στον Πωλητή μη αποκλειστική και δωρεάν άδεια, απεριόριστη χρονικά και εδαφικά, για τη χρήση των έργων αυτών από τον Πωλητή, μαζί με το δικαίωμα παραχώρησης υποάδειας, η οποία περιλαμβάνει τη διάθεση ενός έργου στο κοινό κατά τρόπο ώστε να μπορεί ο καθένας να έχει πρόσβαση σε αυτό σε τόπο και χρόνο της επιλογής του (Διαδίκτυο). Η άδεια παραχωρείται για όλα τα πεδία εκμετάλλευσης που είναι γνωστά κατά το χρόνο της χορήγησής της, ιδίως για τα ακόλουθα πεδία εκμετάλλευσης: .1 στο πεδίο της εγγραφής και του πολλαπλασιασμού του έργου με οποιαδήποτε τεχνική - ιδίως με εκτύπωση, αναπαραγωγή, μαγνητική εγγραφή, ψηφιακές τεχνικές, δηλαδή με οποιαδήποτε τεχνική σε οποιοδήποτε φορέα, και .2 στο πεδίο της αναπαραγωγής του έργου με οποιαδήποτε τεχνική σε οποιοδήποτε φορέα. με τη χρήση οποιασδήποτε τεχνικής σε οποιονδήποτε οπτικοακουστικό ή οπτικό φορέα, ιδίως σε οπτικοακουστικούς δίσκους, CD, δίσκους ηλεκτρονικών υπολογιστών, σε δίκτυο πολυμέσων, συμπεριλαμβανομένου του Διαδικτύου και των συναφών on-line υπηρεσιών και πολλαπλασιασμός, εγγραφή, χρήση στο Διαδίκτυο, διαφήμιση, πολλαπλασιασμός της εγγραφής σε ηλεκτρονική μορφή στη μνήμη του υπολογιστή και σε εσωτερικά και εξωτερικά δίκτυα, ..2 η ολική ή μερική χρήση ή οποιουδήποτε στοιχείου του έργου - με δυνατότητα τροποποίησης λόγω της φύσης του συγκεκριμένου διαδικτυακού μέσου - σε όλες τις δημοσιεύσεις, ιδίως ηλεκτρονικές, ψηφιακές, ενημερωτικά δελτία και πληροφορίες, μόνες τους ή σε συνδυασμό με άλλα έργα ή τμήματα έργων- η ολική ή μερική χρήση για προβολή και διαφήμιση, ιδίως με τη μορφή οπτικοακουστικής, ηχητικής διαφήμισης, διαφήμισης στα μέσα ενημέρωσης. .3 εμπορία του πρωτοτύπου ή των αντιτύπων στα οποία έχει αποτυπωθεί το έργο - εμπορία, δανεισμός, εκμίσθωση του πρωτοτύπου ή των αντιτύπων, .4 διάδοση του έργου με τρόπο διαφορετικό από τον προαναφερόμενο - δημόσια εκτέλεση, έκθεση, προβολή, αναπαραγωγή, ραδιοτηλεοπτική μετάδοση και αναμετάδοση, καθώς και διάθεση του έργου στο κοινό κατά τρόπο ώστε να μπορεί ο καθένας να έχει πρόσβαση σε αυτό σε τόπο και χρόνο που επιλέγει ατομικά, .5 η χρήση των έργων για σκοπούς προώθησης και μάρκετινγκ, .4 Η διαγραφή του λογαριασμού από τον πελάτη ή τις γνωμοδοτήσεις σύμφωνα με το τμήμα 9, σημείο 8 δεν επηρεάζει την ισχύ της προαναφερθείσας άδειας.

§ 11. κανόνες πωλήσεων για το συνδρομητικό μοντέλο

  1. Ο Πωλητής μπορεί να παρέχει στον Αγοραστή μια ηλεκτρονική υπηρεσία με τη μορφή Συνδρομής. .2 Η χρήση της Συνδρομής επιτρέπει την κυκλική παράδοση επιλεγμένων αγαθών, σε χρονικά διαστήματα που υποδεικνύονται από τον Πελάτη, χωρίς την ανάγκη υποβολής περαιτέρω παραγγελιών έως ότου ολοκληρωθεί η Συνδρομή. Η πληρωμή της Συνδρομής γίνεται αποκλειστικά με τη χρήση του μηχανισμού κυκλικής πληρωμής και μόνο μέσω μιας κάρτας. .3 Η διαγραφή μιας Κάρτας από μια Συνδρομή τερματίζει τη Συνδρομή. .4 Οι συναλλαγές στο πλαίσιο των Κυκλικών Πληρωμών θα διεκπεραιώνονται μόνο κατόπιν προηγούμενης εγγραφής του κατόχου της Κάρτας στον Διαχειριστή (ή στην οντότητα μέσω της οποίας ο Διαχειριστής διεκπεραιώνει τις συναλλαγές). Η εγγραφή θα γίνεται για να πιστοποιηθεί ότι ο Πελάτης που παραγγέλνει την Κυκλική Πληρωμή είναι ο νόμιμος κάτοχος της Κάρτας που πρόκειται να χρεωθεί. Πριν από την εγγραφή της Κάρτας στην ιστοσελίδα Συναλλαγών, ο Πελάτης πρέπει να δώσει τη συγκατάθεσή του για τακτική χρέωση με την έναρξη της υπηρεσίας Κυκλικής Πληρωμής. Η συγκατάθεση αποθηκεύεται στην υπηρεσία του Διαχειριστή. .5 Ο Αγοραστής δημιουργεί μια Συνδρομή επιλέγοντας αυτή τη μορφή αγοράς στην ηλεκτρονική φόρμα παραγγελίας. Η επιβεβαίωση της δημιουργίας της Συνδρομής αποστέλλεται αμέσως στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Αγοραστή που έχει δηλωθεί κατά την πρώτη παραγγελία Συνδρομής. .6 Ο Πελάτης διαχειρίζεται τη Συνδρομή μέσω του Λογαριασμού σύμφωνα με τις διαθέσιμες επιλογές. .7 Η Συνδρομή ισχύει για αόριστο χρονικό διάστημα. .8 Ο Πελάτης μπορεί να τερματίσει τη Συνδρομή ανά πάσα στιγμή. Ο τερματισμός της Συνδρομής από τον Πελάτη ισοδυναμεί με ανάκληση της συγκατάθεσής του για μεταγενέστερες χρεώσεις για επαναλαμβανόμενες πληρωμές. Σε αυτή την περίπτωση, δεν θα δημιουργηθεί περαιτέρω εντολή συνδρομής. Εάν η Συνδρομή τερματιστεί μετά την ημερομηνία που αναφέρεται στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αναφέρεται στον όρο 11, η τρέχουσα Παραγγελία Συνδρομής θα διεκπεραιωθεί τελευταία.
    a). Η Συνδρομή τερματίζεται από τον Αγοραστή επιλέγοντας την επιλογή "Τερματισμός Συνδρομής" στις ρυθμίσεις της αντίστοιχης Συνδρομής, οι οποίες είναι διαθέσιμες μετά τη σύνδεση του Αγοραστή από το Λογαριασμό του. β). Ο Αγοραστής μπορεί επίσης να καταγγείλει τη Συνδρομή μέσω επικοινωνίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το προσωπικό του καταστήματος στη διεύθυνση info@voltnation.gr. .2 Ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να καταγγείλει τη Συνδρομή, για το οποίο θα ενημερώσει τον Αγοραστή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας τουλάχιστον 7 ημέρες νωρίτερα. Σε αυτή την περίπτωση, τα χρήματα στην Κάρτα δεν θα αποσύρονται και δεν θα δημιουργούνται περαιτέρω Παραγγελίες Συνδρομής. .3 Ο Πωλητής δικαιούται να αλλάξει τις τιμές των αγαθών κατά τη διάρκεια της Συνδρομής, για την οποία ο Αγοραστής θα ενημερώνεται με την ηλεκτρονική αλληλογραφία που αναφέρεται στην παρ. 11. .4 Ο Πωλητής αποστέλλει ηλεκτρονικό μήνυμα στον Αγοραστή σχετικά με τη δημιουργία της Παραγγελίας Συνδρομής με το θέμα της, την ποσότητα, την τιμή (συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής της τιμής, εάν αυτή έλαβε χώρα), την ημερομηνία εκτέλεσης και την ημερομηνία της προγραμματισμένης ανάληψης χρημάτων από την Κάρτα - το αργότερο 3 ημέρες πριν από την ανάληψη χρημάτων από την Κάρτα. Επιπλέον, ο Πωλητής ενημερώνει τον Αγοραστή για τη δυνατότητα τερματισμού της Συνδρομής επισυνάπτοντας σύνδεσμο που οδηγεί στις ρυθμίσεις που επιτρέπουν τον τερματισμό μιας συγκεκριμένης Συνδρομής από το επίπεδο του Λογαριασμού Πελάτη και την ημερομηνία μέχρι την οποία θα ισχύει αυτό. Εάν η Συνδρομή τερματιστεί μετά την ημερομηνία που αναφέρεται στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - η καταγγελία ισχύει για τις επόμενες παραγγελίες Συνδρομής. Αυτό σημαίνει ότι η Συνδρομή θα τερματιστεί, αλλά η τρέχουσα Παραγγελία Συνδρομής θα είναι η τελευταία που θα εκτελεστεί. .5 Εάν η προσπάθεια χρέωσης της κάρτας αποτύχει, ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι η πληρωμή δεν μπορεί να εισπραχθεί. Πιθανοί λόγοι για τους οποίους δεν είναι δυνατή η χρέωση της πληρωμής είναι: έλλειψη χρημάτων στην Κάρτα, λήξη της Κάρτας ή τεχνικά προβλήματα. .6 Η λήξη της Κάρτας που σχετίζεται με τη Συνδρομή ή η αδυναμία έγκρισης εντολής πληρωμής για άλλους λόγους θα έχει ως αποτέλεσμα τη διακοπή της Συνδρομής. .7 Μια παραγγελία συνδρομής θα εκτελεστεί μόνο όταν η Κάρτα χρεωθεί επιτυχώς. .8 Ο τερματισμός της Συνδρομής συνεπάγεται την άμεση λύση της σύμβασης πώλησης αγαθών.

§12 Τελικές διατάξεις

  1. Οι παρόντες Όροι Χρήσης ισχύουν από την 2022.09.01. .2 Σε περίπτωση που οποιαδήποτε από τις διατάξεις των παρόντων Όρων Χρήσης τροποποιηθεί ή ακυρωθεί με απόφαση αρμόδιας αρχής ή δικαστηρίου, οι υπόλοιπες διατάξεις των παρόντων Όρων Χρήσης παραμένουν σε πλήρη ισχύ και δεσμεύουν τον Πωλητή και τον Πελάτη. .3 Ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις. Τυχόν συμφωνίες που συνάπτονται πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος των νέων Όρων και Προϋποθέσεων εκτελούνται με βάση τους Όρους και Προϋποθέσεις που ίσχυαν κατά την ημερομηνία σύναψης της συμφωνίας. .4 Το εφαρμοστέο δίκαιο για την επίλυση τυχόν διαφορών που σχετίζονται με τους Όρους και Προϋποθέσεις είναι το δίκαιο της Πολωνίας. Οι διαφορές αυτές θα επιλύονται από το κατά τόπους αρμόδιο κοινό δικαστήριο. Ο Πελάτης που είναι Καταναλωτής μπορεί επίσης να κάνει χρήση εξωδικαστικών τρόπων χειρισμού παραπόνων και άσκησης αξιώσεων. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τους εξωδικαστικούς τρόπους αντιμετώπισης καταγγελιών και διεκδίκησης αξιώσεων είναι διαθέσιμες στον δικτυακό τόπο της Υπηρεσίας Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτών στη διεύθυνση: www.uokik.gov.pl. Ταυτόχρονα, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι εν λόγω διαδικασίες έχουν εθελοντικό χαρακτήρα και πρέπει να συμφωνούν και τα δύο μέρη. .5 Βάσει του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 524/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 21ης Μαΐου 2013, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μια πλατφόρμα για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών μεταξύ καταναλωτών και εμπόρων σε επίπεδο ΕΕ (πλατφόρμα ODR) είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/consumers/odr. Η πλατφόρμα ODR είναι ένας δικτυακός τόπος μιας στάσης για τους καταναλωτές και τους εμπόρους που επιδιώκουν την εξωδικαστική επίλυση μιας διαφοράς σχετικά με συμβατικές υποχρεώσεις που απορρέουν από σύμβαση πώλησης ή παροχής υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου.

§ 13 Παράρτημα 1 - Πληροφορίες για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης

  1. Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση υπό τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις ως Καταναλωτής και Ατομικός Επιχειρηματίας. Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερών χωρίς να δώσετε καμία αιτιολογία. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την πάροδο 14 ημερών: .1 σε περίπτωση σύμβασης πώλησης από την ημέρα κατά την οποία αναλαμβάνετε την κατοχή των αγαθών ή κατά την οποία ένας τρίτος, εκτός του μεταφορέα και υποδεικνυόμενος από εσάς, αναλαμβάνει την κατοχή των αγαθών- .2 σε περίπτωση σύμβασης που αφορά τη μεταβίβαση της κυριότητας περισσότερων αγαθών που παραδίδονται χωριστά, από την ημέρα κατά την οποία αναλαμβάνετε την κατοχή του τελευταίου αγαθού ή κατά την οποία ένας τρίτος, εκτός του μεταφορέα και υποδεικνυόμενος από εσάς, αναλαμβάνει την κατοχή του τελευταίου αγαθού- .3 στην περίπτωση σύμβασης που προβλέπει τη μεταβίβαση της κυριότητας αντικειμένων που παραδίδονται τμηματικά ή σε τμήματα από την ημέρα κατά την οποία αποκτάτε την κυριότητα του τελευταίου τμήματος ή τμήματος ή κατά την οποία τρίτος, εκτός του μεταφορέα και υποδεικνυόμενος από εσάς, αποκτά την κυριότητα του τελευταίου τμήματος ή τμήματος- ..4 στην περίπτωση συμβάσεων τακτικών παραδόσεων αγαθών για καθορισμένη χρονική περίοδο, από την ημέρα κατά την οποία αποκτάτε την κυριότητα του πρώτου αγαθού ή κατά την οποία τρίτος, εκτός του μεταφορέα και υποδεικνυόμενος από εσάς, αποκτά την κυριότητα του πρώτου αγαθού- .5 στην περίπτωση συμβάσεων παροχής υπηρεσιών ή ψηφιακού περιεχομένου που δεν παρέχεται σε υλικό μέσο, από την ημέρα σύναψης της σύμβασης. .2 Για να ασκήσετε το δικαίωµα υπαναχώρησής σας, πρέπει να µας ενηµερώσετε, δηλαδή: voltnation sp. z o.o., Starołęcka 18, 60-105 Poznań, τηλ. +48612001170, info@voltnation.gr για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με σαφή δήλωση (π.χ. με επιστολή που αποστέλλεται ταχυδρομικώς, με φαξ ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). .3 Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό. .4 Μπορείτε επίσης να συμπληρώσετε το ηλεκτρονικό έντυπο επιστροφής που διατίθεται στον ιστότοπο του ηλεκτρονικού καταστήματος: https://voltnation.gr/returns-open.php. Εάν χρησιμοποιήσετε αυτή τη δυνατότητα, θα σας αποστείλουμε χωρίς καθυστέρηση βεβαίωση παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησής σας σε σταθερό μέσο. .5 Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, αρκεί να αποστείλετε την ανακοίνωσή σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν από την εκπνοή της προθεσμίας υπαναχώρησης.

§ 14.Παράρτημα 2 - Υπόδειγμα εντύπου ανάκλησης

pixel